sobota, 25 maja 2013

ślubna w odcieniach bieli

Witam wszystkich Zaglądających na mojego bloga :) Dzisiaj przedstawiam kartkę sztalugową z okazji ślubu. Całość pracy utrzymana jest w odcieniach bieli. Centralnym punktem jest idealnie pasujący na tą okazję przepiękny cytat - pochodzący ze stempla z Agaterii.






Robiąc karteczkę skorzystałam z mapki na blogu Rapakivi, gdzie zgłaszam swoją pracę na wyzwanie #17


Na kartce zostały użyte różne odcienie jednego koloru (bieli), więc zgłaszam ją również na wyzwanie #68 - jeden kolor na blogu scrapki-wyzwaniowo.
Dziękuję za odwiedziny i życzę udanej niedzieli :)

12 komentarzy:

  1. ja bym główny element środkowy koło - serwetkowe z napisem przesunęła delikatnie do prawej strony, tak aby róża wchodziła bardziej w róg i dopełniała całość, bo taka wolna przestrzeń została lekko z prawej, aż się prosi o przesunięci kompozycji, ale całość ładniusia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cenną uwagę, choć z drugiej strony tak jest "bliżej" mapki :) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. cudna delikatność ... dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu - Ki DT Rapakivi ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatna, elegancka kartka. :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna - delikatne kolory, urocza róża i piękny cytat. Życzę Ci Joasiu powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo. Jak tylko zobaczyłam ten cytat, to od razu bardzo mi się spodobał. Również ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  5. niezwykle delikatna...piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję Bożeno za odwiedziny i komentarz. Właśnie o zrobieniu takiej delikatnej pracy myślałam i cieszę się, że taka wyszła:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...