czwartek, 11 października 2012

deszcz jesiennych liści

Imieninowa kartka w jesiennych barwach nawiązuje do aktualnej pory roku. Dobierając kolory starałam się aby choć w części odzwierciedlała Polską Złotą Jesień - słoneczną, wesołą i pełną barw. Nawet baza karteczki ma delikatny żółty kolor, do tego tekst z życzeniami w jesiennym odcieniu czerwieni.


Solenizantka ma duże poczucie humoru, więc bez obaw mogłam umieścić poniższy tekst :)


Kartkę zgłaszam na wyzwanie UHK Gallery DESZCZ.
Pracę zgłaszam również na wyzwanie Projekt Wagi Ciężkiej Jesiennie z AgnieszkąBe. Kartka w kolorach jesieni - jest; kwiatek - żółta różyczka; koronka - pod deszczem z liści; 3 warstwy - jak dla mnie też są.


Projekt powstał na podstawie mapki z blogu Romantyczny ILS mapka #9.


2 komentarze:

  1. Uwielbiam te rude jesienne liście .. deszcz jesiennych liści hmmm coś pięknego - szkoda że mi nikt takich życzeń nie wymyślił bo naprawdę cudnie to brzmi :) Zapraszam do mnie po wyniki candy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...