poniedziałek, 10 września 2012

vintage ?

Niedawno na jednym z blogów zobaczyłam kurs na efektowne kwiatki hand made z papieru śniadaniowego :) i postanowiłam jeden ze wzorków wypróbować. Opis jak taki kwiatek wykonać znajduje się TUTAJ - KLIK. Od siebie dodałam nożyczki ze wzorkiem. Myślę, że podobny efekt lekkości można uzyskać zastępując papier śniadaniowy kolorową bibułką.
Kartkę wykonałam w swojej ulubionej kolorystyce, dodałam ręczne szycie i lekko postarzyłam tuszami (chyba wyszła vintage - jeszcze słabo się orientuję w tych stylach). Zgłaszam ją na Diabelskie Wyzwanie z Konstancją8 w Diabelskim Młynie.



Praca powstała na podstawie mapki Piątek Trzynastego Wyzwanie nr 4 - mapka.


4 komentarze:

  1. Dziękujemy za udział w wyzwaniu i zapraszamy na kolejne już wkrótce :)
    pozdrawiam
    Kasza
    Piątek 13

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wykorzystana mapka i te kwiatek - naprawdę super! Raz je próbowałam zrobić, ale jakoś bez efektu ;( - a u Ciebie takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna interpretacja mapki,kwiatek superowy,sama przymierzam się do takiego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...