niedziela, 30 września 2012

liftowy notes

Na blogu w Diabelskim Młynie pojawiło się wyzwanie z liftem notesu. Natomiast na blogu scrapek.pl wyzwanie, w którym należy wykonać dowolną pracę będącą notesem, kalendarzem, pamiętnikiem, zapiśnikiem lub przepiśnikiem. Tak się złożyło, że mam kilka sztuk reklamowych notesów różnych firm i stwierdziłam, że jest to świetna okazja aby wykorzystać jeden z nich i przeprowadzić swoją pierwszą próbę z liftem :)



"Kwiatek" zrobiłam z satynowej wstążki 12 mm i perłowego ćwieka. Cieńszą wstążeczkę w tym samym kolorze wykorzystałam na wiązanie.


Swój notes zgłaszam na wyzwania:
oraz Diabelski Młyn Lift notesu Coloriny


oryginał notesu do liftu

4 komentarze:

  1. bardzo dziękuję za przemiłe słowa jakie mi napisałaś na moim blogu! To bardzo motywuje :)
    A co do twojego liftu powiem ci że mnie podoba się o wiele bardziej niż orginał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny notes - zyskał wspaniałe drugie życie :)) Dziękuję za udział w wyzwaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne prace! dziękuję za udział w zabawie - pozdrawiam, Magda (DT Scrapek.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notesik z nową twarzą :) ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...